LLITERATU PORTADA
LA CITA: "El temblor quietu de les mios manes / la turbia fixeza de los mios güeyos sobre ella, permanecen, / dando fe d'aquel tiempu, memoria de la carne." Juan Luis Panero
Accesu Rápidu
EDICIÓN 13
05 de payares de 2007
Novedaes lliteraries del añu 2007
Autores Asturianos
Blanco Camblor, Gumersindo
Biografía

Alias :  Sabelotodo; El solitario de Cayón; El Solitario del Nalón; El Trasgu del Molín Vieyu; Pin de Pinchafuerte; Xin de la Portiella; Detective Rueca; Un Irredento; El Duende de la Llera; El Duende del Rebollar; Duende Rojo; Blor-Cam; Dr Cantaclaro; (...)
Nacimientu:  3-X-1889 - Blimea (Samartín del Rei Aureliu /San Martín del R. Aurelio)
Defunción:  ??-??-19?? - ?

Naz el 3 d’ochobre de 1889 en Santa María de Blimea (SRA).

Trabayó en dellos oficios y, sensibilizáu pol incrementu de la concencia de clase que carauterizó al proletariáu de la nuestra rexón a principios del sieglu XX, Gumersindo Blanco participa activamente na llucha política.

Esto llévalu a collaborar costantemente en publicaciones que son afines a la so ideoloxía, como “La Aurora Social” y “Aurora Roja”, d’Uviéu; “Adelante”, de Valladolid; “La Antorcha”, “Mundo Obrero” y “La Tierra”, de Madrid y “Solidaridad”, de Xixón, nos que solía firmar con abondosos alcuños.

En 1931 fundó “Renovación” en L’Infiestu, muérganu de los republicanos d’aquella villa.

<< Listáu de Autores

<< Tornar al Entamu


El Personaxe
05 de payares de 2007
XIX SELMANA DE LES LLETRES ASTURIANES
Consuelo Vega, Directora Xeneral de Cultura y Política Llingüística, dio anuncia estes selmanes atrás de la tema de la próxima Selmana de les Lletres Asturianes, la festividá institucional de les nueses lletres, que vuelve cola alcordanza y l’estudiu de la obra d'un autor, nesti casu, de la escritora Mª Teresa González. A la que dedicamos un pequeñu repás biográficu.
Fuente: Redacción.

Lleer más >>


El Reportaxe
05 de payares de 2007
Añu intensu pal sector editorial asturianu

Nuna industria que suel ser abondo estática como ye la del sector editorial, esti añu ta siendo un añu de munchu movimientu y del entamu de nueves iniciatives. Nel casu de les editoriales Ámbitu y Trabe, l’añu entamaba con nueves actividaes, entrando dambes dos nel negociu audivisual al traviés de la producción de programes pa la TPA. La primera produz Pieces y Camín de cantares y la segunda dellos espacios dientro del programa Con dos de azucar, que más tarde van convertise nun programa diariu independiente: Al Aldu. Por embargu, la llegada al cargu de Directora Xeneral de Cultura y Política Llingüística diba facer que’l dueñu d’Ediciones Trabe vendiera la so empresa editorial al empresariu Inaciu Iglesias, ún de los accionistes principales d’Ámbitu.
Redacción./I.G.

Lleer más >>

Col sofitu de la Conseyería de Cultura, Comunicación Social y Turismu
© 2004 LLITERATU.com -
  |  Publicidá  |  Condiciones d'Usu  |  Información d'Empresa  |  Contacte con nós  |