LLITERATU PORTADA
LA CITA: "La unión de les almes ye meyor mil veces que la unión de los cuerpos." Ibn Hazm de Córdoba
Accesu Rápidu
EDICIÓN 13
05 de payares de 2007
Novedaes lliteraries del añu 2007
Autores Asturianos
Bernardo de Quirós y Benavides, Dionisio
Biografía

Nacimientu:  16?? - ?
Defunción:  16?? - ?

Según Fuertes Acevedo, yera fiyu de D. Felipe Bernardo de Quirós y Dª Catalina Bernardo de Miranda.

Según Constantino Suárez, yera hermanu de Álvaro, casó con doña Juana Pardo y Lanzos y morrió ensin sucesión.

La so muerte, de crer a Senén Álvarez de la Rivera, tendría llugar depués de 1686 n´Olloniego.

Participó na«Relación de las exequias que en la muerte del rey nuestro señor don Felipe IV, el Grande, rey de las Españas y emperador de las Indias, hizo la Universidad de Oviedo en el Principado de Asturias» onde obtuvo´l segundu premiu por un sonetu, presentando tamién una canción que nun foi lleída pero sí emprentada.

Intervino tamién en seis de los ocho asuntos del «Certamen poético a la gloriosa Virgen y mártir Santa Eulalia de Mérida, Patrona del obispado y ciudad de Oviedo y del Principado de Asturias, con el compendio de su milagrosa vida» con un sonetu, seis octaves, cuatro estancies de trelce versos con remate, un romance, seis estancies y una glosa pola qu´algamó un primer premiu.

<< Listáu de Autores

<< Tornar al Entamu



El Reportaxe
05 de payares de 2007
Añu intensu pal sector editorial asturianu

Nuna industria que suel ser abondo estática como ye la del sector editorial, esti añu ta siendo un añu de munchu movimientu y del entamu de nueves iniciatives. Nel casu de les editoriales Ámbitu y Trabe, l’añu entamaba con nueves actividaes, entrando dambes dos nel negociu audivisual al traviés de la producción de programes pa la TPA. La primera produz Pieces y Camín de cantares y la segunda dellos espacios dientro del programa Con dos de azucar, que más tarde van convertise nun programa diariu independiente: Al Aldu. Por embargu, la llegada al cargu de Directora Xeneral de Cultura y Política Llingüística diba facer que’l dueñu d’Ediciones Trabe vendiera la so empresa editorial al empresariu Inaciu Iglesias, ún de los accionistes principales d’Ámbitu.
Redacción./I.G.

Lleer más >>

Col sofitu de la Conseyería de Cultura, Comunicación Social y Turismu
© 2004 LLITERATU.com -
  |  Publicidá  |  Condiciones d'Usu  |  Información d'Empresa  |  Contacte con nós  |